mandag 8. juni 2009

Utfordring

Fikk denne utfordringa av Marny Alice og det passet jo bra, siden jeg ikke har noe annet å blogge om for tiden...
Rekker ikke over alt jeg gjerne skulle hatt tid til!!!


Hva er du opptatt av for tiden? Rekke over alle avtaler, avsluttninger og forsøker å få has på berget av skittentøy som holder på å vokse meg over hodet!

♥ Hva har du på deg i dag? Svart genser og dongibukse

♥ Hva skal du spise til middag? Ungene og far i huset har spist pølser....jeg rakk ikke middag!

♥ Hva vil du gjerne lære deg? slappe av...

♥ Hva hører du på akkurat nå? vifta fra pc`n

♥ Hvordan er ditt favorittvær? sol og minst 20 grader

♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Rekke over alt

♥ Hva syns du om den personen som tagget deg? koselig, omtenksom og søt jente!!

♥ Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det ha vært? Er fornøyd med det jeg har jeg...

♥ Hva ville du gjerne hatt akkurat nå? Nakke massasje

♥ Hva vil du gjerne bli kvitt? Noen kilo..

♥ Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt? Kina

♥ Hvilket språk vil du lære? Latin

♥ Hva ser du etter i en venn? Kjemi, ærlighet,humor og omsorg

♥ Hvem vil du gjerne møte? Min oldemor

♥ Hva slags musikk liker du? Pink Floyd,Vamp....utrolig vidt spekter egentlig, men jazz er ikke helt min greie (bortset fra når sønnen min spiller..:))

♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? Joggebuksa

Hva er drømmejobben? Den har jeg ikke funnet enda...

♥ Har du noen favorittmodeller? Farmor

♥ Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på? Spa

♥ Beskriv stilen din? Veldig avslappet

♥ Hva var det siste motebladet du leste? Kan jeg ikke huske..går mest i interiør..

♥ Den siste cd-en du kjøpte? Beyoncè

♥ Hva hørte du på da du ble tagget? Mannen min snakke i telefonen

♥ Hva vil du akkurat nå? Lese ferdig boka som ligger på nattbordet

Jeg gir utfordringen videre til alle de som har lyst.....
Skal forsøke å ta meg en besøksrunde til alle dere skjønninger i morgen!

Haste klem fra meg!
Gunn-Cathrine

6 kommentarer:

Havfruen sa...

Det er liv skjønner jeg!! Herlig å høre fra deg igjen:) Morsom lesing også!!
Her har dagen bestått i soling, sittet i en stol og bare nyta. Du får ta deg en tur:)
Hører det regner i Trondheim, her er det ikke en sky...
Håper du kosa deg på hytta i helga..
Klem fra hu foran peisen:)

Som mine dager er sa...

Meme'n går som en farsott her i blogglandia ser jeg. Vi blir iallefall godt kjent med hverandre her inne denne sommeren ;-)

Klem fra Marit

aase sa...

Morsom lesing, kunne svart det samme på mange av spørsmålene jeg også!! Kanskje jeg tar meg tid imorgen!! Nå må det ryddes videre i butikken min.

Ha en nydelig dag, rot eller ikke!!!

Jeg tømte for sikkerhets skyld ut alle klærne til mine barn idag fra skapet. Tenkte jeg rydder når jeg kommer hjem. Såååå kom jeg på at jeg skal bort ikveld!! Ja ja,rydde inatt da...

Anonym sa...

Så kjekt å bli bedre kjent med deg- nå syns jeg du er hyggelig fra før av, men dette bare bekreftet det!!
Ha en fin ( og avslappet?) dag!
klem Hege.

Zun sa...

Haha, vad härligt att vara din första utländska besökare ;-)

Hoppas du har det bra!
/Zun

Unknown sa...

look at this site replica designer bags Extra resources replica gucci home Check This Out