onsdag 11. mars 2009

Aldri mer fisk sa Carl-Otto




Her er en av mine absolutt favoritter signert Marius Amdam.
For meg ville intet kjøkken være komplett, uten Carl-Ottos djevelske blikk hengede over meg.




Selv om vi her i huset elsker fisk alle mann, gir Carl-Otto assoisasjoner til påtvunget gastronomisk oppdragelse i tidlig barndom.
Dyster symbolikk på et kjøkken som skal være husets hjerte og fylt av kos sier du??

Langt i fra!!
Carl-Otto er et vitnesbyrd om løsrivelse og friheten til å velge, dosert med en real posjon humor og fandenivoldskhet som treffer meg 100%

2 kommentarer:

Linda sa...

Herlig bilde dette også!
Artig at han bruker litt humor i bildene!
Synes det gjør seg med litt farge også!

Ha en fin torsdag!
Klem fra meg :O)

Anonym sa...

par ici meilleurs sacs de répliques en ligne sa réponse réplique louis vuitton lien du site Web répliques de sacs à main gucci