søndag 8. mars 2009

Sjekketriks kiste


Denne (tidligere) ubehandla tre kista, påsto min bedre halvdel var en "master oppgave"" fra ungdommskolens sløydsal!
MEN jeg har etterhvert fått en sterk mistanke om at han bare forsøkte å imponere!

Jeg har latt den forbli fredet i 15 år av respekt for utsøkt ungdommelig skapervilje, men mente nå tiden var inne for en aldri så liten facelift.
Da jeg med skånsom pusestemme foreslo litt kjærlig oppfriskning av hans mesterverk fra hine hårde dager, skjønte han ikke helt hva jeg snakket om..
Hva?
Har jeg laget denne????


Grrr..her har jeg i 15 år latt denne kista være i respekt og ærbødighet..så viser det seg at det mest sansynlig derier seg om et simpelt sjekke/imponerings triks - uttalt i affekt engang tidlig i vårt forhold, som tilsvar når jeg har utbrodert min facinasjon over "handymanner"!
Nå har virkelig latt all respekt for tidligere utseende fare:
Den ble grundig pusset og malt, og bare sånn for virkelg understreke forandringen fikk den et realt klistermerke på seg... OG feminine puter på toppen!
Hevnen er søt og fin!
PS! Har enda ikke lokalisert hverken designer eller opphavsrettigheter....