mandag 30. mars 2009

Plastic Fantastic

Jeg elsker slike kjekke, nyttige dingser..

(faktisk så mye at jeg har et uhorvelig antall, og glemmer stort sett at jeg har de..)
Men denne helle tuten fra Traktøren, er i flittig bruk!
Det er jo så mye hyggeligere å sette Farrisen på bordet med denne.
Jeg er stor fan av karaffelbruk, men synes kullsyren forsvinner for fort da.
Disse tutene finnes i flere farger, men jeg valgte å matche den Farrisen jeg liker best...
altså grønn bris.
Så ga den fargen en litt sommeraktig feeling og det er jo ikke noen bakdel!!

Ha en strålende mandag, på tross av klokke-stilling!

11 kommentarer:

lavendel mio sa...

Hei!!
Viste ikke at det fantest slike dingser på markedet:)
Kjempelurt!! Stilig å sette flasken på bordet nå:)
Ønsker deg en nydelig uke,klem:)

Anonym sa...

velkommen tell nib :)

Skyndte meg å legge meg til som følger her!!
Den kaka di skal prøves til påske ja!! Å må åsså bare si at den kkaketina di ble kjempeflott!!

klem fra susanne!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

oy for ein stilig duppedings!! sånn vil eg og ha meg!! :)

den kaketina di var fiin!!! hatt lyst på ei slik eg og, sjøl om eg er ein utruleg dårleg kakebakar, men aldri heilt likt desse rosemala tinene...kanskje eg skal lage meg ei sjølv istaden :) takk for tipset :)

håpe du får ein fin mandagskveld :)

Ida sa...

Heisann - fant deg etter litt 'reklame' hos Veronica :-) Kjempesøt blogg! Og hun har helt rett - både kreativ og morsom ;-D

Artig denne hellesaken din - også matchende i fargen.. haha.. ingenting er overlatt til tilfeldighetene :-)

Ha en fiiin kveld! KLem

Lenemora sa...

Hei, for en kooselig blogg du har! Jeg er ganske ny her i denne bloggverdenen, men er totalt bitt av basillen!
Liker at du også slenger noen oppskrifter på skjermen innimellom, det gjør jeg også - mat er jo en så god part of life....
Takk for titten, jeg følger deg videre;-)

Fotballmamma sa...

SMART!(:

Sommerlyst sa...

Sånn dings har jeg aldri sett før! Helt klart en god idé...;)

Ha en fin kveld da!!

:) Klem M

LIVS LYST sa...

Du verden! Har jeg aldri sett...
Gøy.

Takk for oppmuntring inne hos meg. Jeg skal kose meg med produksjon.
"Skatter blir nye skatter" - det er redesign det!

Ha en fin kveld!
Hilsen Ljo :O)

T:o)ve sa...

Duppedingser har vi masser av vi også, både her og der. Denne smarte saken har vi dog ikke, så om gubbelure ser denne kommer den vel snart i hus tenker jeg, hehe. Koselig blogg du har!
Kjekt med flere trønderpia på nett :o)
Ha en videre strålede uke!

Guttemamma sa...

Den var artig ,ikke sett sånn før. Den kaka di undre ser helt fantastisk ut, kanskje jeg skal overraske i påsken...klem

Linda sa...

Stilig!
Jeg har sett disse å ristet på hode....
Synes dette ser utrolig tungvint ut :O)
Men det er mulig jeg tar feil....
Men tøff er den jo !

Klem Linda