lørdag 7. mars 2009

Skap med sjel

Det ferdige resultatet!!
Det var opprinnelig glass i dørene, men det ene var sprukket, så jeg fjernet begge og erstattet de med hønsenetting
(forøvrig en drittjobb..armene mine ser ut som de har vært i et realt katteslagsmål)

Men for å bøte litt på fargen fikk jeg kapret noen av de 1000-vis av notene til min eldste sønn, før de gikk i søpla! (Musiker av rang..spiller på alt!) Det er jo ganske morsomt å vite at dette er musikk som han har spilt......

så om inspirasjonen til øving en dag skulle være laber...så er det bare å åpne skapet...

Og vips...så har man et eventyrlig pottpuri..vel,

I bestefall alternativt.. ..: Gammel jegermarsj/Mozart/Heldel og Abba...hmmm

Hjelp!!

Innsiden var beiset med et mystisk, - og uten tvil giftig stoff fra ukjent tid...samme hvor mange skrøk med hvitmaling som på påført så forvandlet den brune fargen seg til en ...ja hva skal man si....delikat rosa farge. Tilslutt gav jeg opp å formante meg selv om at det i grunnen var sjarmerende!


Far i huset trår til med både muskel og verktøy bistand...
Mildt sagt rufsete utgangspunkt...

Dette gamle skapet har stått å ventet på at jeg skulle få ånden over meg....det tok faktisk noen år..men sannelig kom ånden som en hvit tornado en søndagsettermiddag.

4 kommentarer:

Villa Kos og Kaos sa...

Ser at bildene kom i omvendt rekkefølge...tilskrives kontoen for nybegynnerfeil!

meathen sa...

cliquez ici à lire sacs répliques hautes Aller ici Dolabuy Bottega Veneta mon explication portefeuilles de répliques

Anonym sa...

these details Recommended Site advice wikipedia reference redirected here buy replica bags online

thitoughsh sa...

Our site Dolabuy Balenciaga try these out www.dolabuy.ru Learn More replica bags buy online